חיפוש

בדיקה מורחבת של הר הביטוח – עושה סדר בתיק הביטוחי

בדיקה מורחבת של הר הביטוח מוסיפה לנו מידע על סכומי כיסוי של כל ביטוח, מידע על הנחות קיימות ואופציות להוזלה של עד 30% מההוצאות על ביטוחים

מה זה הר הביטוח ? 

הר הביטוח הוא אפליקציה ממשלתית שמאפשרת לנו לקבל באופן מידי את רשימת הביטוחים שלנו .

עד ש"הר הביטוח" נוצר,  כדי לדעת אילו ביטוחים שיש לי,  היינו מסתכלים בהורדות שלנו ומנסים לנחש למה שייכת כל הורדה….. זה לא היה קל !   למזלנו משרד האוצר יצר אפליקציה שאליה מחויבות כל חברות הביטוח לשתף מידע , מתקבל מידע בצורה של טבלה מפורטת בה רשום:

  • סוג הכיסוי
  • החברה המבטחת
  • עלות כל מרכיב
  • האם זה ביטוח פרטי או קולקטיבי

 

יש מידע שהר הביטוח לא נותן לי כמו סכום הכיסוי הנחות שיש לי , השוואת מחירים – את זה ניתן לקבל בבדיקה מורחבת של הר הביטוח . וכך נוכל להתחיל לעשות סדר בתיק הביטוח !

מה כוללת בדיקה מורחבת של הר הביטוח?

בדיקה מורחבת של הר הביטוח מאפשרת לנו בדיקת כפלים בביטוחים וגם בדיקת מחירים ובדיקת פוליסות מכיוון שאנחנו מקבלים וקוראים העתקים מלאים של הפוליסות –

 רשימה מורחבת של הר הביטוח תוסיף לנו :  

  • סוג הכיסוי – ולידו סכום הכיסוי
  • תקציר הכיסוי
  • בדיקת הנחות בביטוחים – האם יש הנחות שימור והנחות הצטרפות
  • השוואת מחירים של ביטוחים עם סכומי כיסוי זהים
  • בדיקת עדכונים בביטוח
  • אפשרות לקבלת החזרים מביטוחים על טיפולים , בדיקות , אבחונים ואביזרים רפואיים למי כדאי לבצע בדיקה מורחבת של הר הביטוח
  • בדיקת החרגות רפואיות קיימות  
  • מחיר עתידי – מאוד חשוב !

 

כמה כסף חוסך לי בדיקה של הר הביטוח ?

בדיקה מקצועית של הר הביטוח יכולה לחסוך עד 30% מההוצאה של הביטוחים מבלי לשנות את הכיסוי הביטוחי. וכמו כן להתחיל לקבל החזרים מחברות הביטוח 🙂

משפחה שמשלמת 700 ₪  בחודש על ביטוחים תוכל לחסוך עד 200 ₪  בחודש רק מבדיקה תקופתית של הר הביטוח, כמובן בהתאם להנחות והוזלות שניתן לבצע.

למי כדאי לעשות בדיקה מורחבת של הר הביטוח ?

בדיקה מורחבת של הר הביטוח היא חשובה לדעתנו לכל אדם , מכיוון שהרשימה הרגילה שיוצאת מהר הביטוח אינה כוללת את סכומי הכיסוי – ברור שבלי לדעת על מה בדיוק אני משלם לא אוכל  להשוות מחירים .

בבדיקת תיק ביטוח מורחבת ניתן לך רשימה מסודרת של הביטוחים עם סכומי הכיסוי ולידם את העלויות שלך לעומת עלויות הממוצעות כיום בשוק לאותו סכום   . וכמו כן התייחסות למחיר עתידי .

בבדיקת תיק מורחבת של הר הביטוח נרשום לך התייחסות לתם תקופת הכיסוי , והאם קיימת בפוליסה סעיף של הקטנת סכומי כיסוי מגיל מסוים . הרבה אנשים לא יודעים שבביטוח מחלות קשות של חברות גדולות ישנו סעיף שמקטין את סכום הפיצוי ב5% בכל שנה החל מגיל 65 מבלי להקטין את עלות הביטוח.

בדיקת תיק מורחבת של הר הביטוח  כוללת בדיקת עדכונים בביטוחביטוחי בריאות חשוב מאוד לוודא שפרק תרופות מעודכן וכולל סכומי כיסוי גבוהים וגם כיסוי לתרופות גנטיות . חשוב לוודא שיש כיסוי לכל סוג של בדיקה אבחנתית ויש כיסוי לאביזרים רפואיים    – יותר אנשים מבצעים טיפולים של רפואה משלימה בדיקות דם לגילוי גנים  , מיפוי שומות , רוכשים מכשיר סי פאפ לשינה, גבס קל או אביזר רפואי אחר– ומצפים להחזר מביטוח בריאות שלהם ! נוכל ללמד אתכם כיצד ניתן לקבל החזרים

אנשים עם ילדים קטנים יכולים לקבל מביטוחים החזרים על טיפולים רגשיים , טיפולים פסיכולוגיים , ריפוי בעיסוק, קלינאי תקשורת , הידרותרפיה, אבחוני קשב וריכוז ואבחון פסיכו-דידקטי-  יכול להיות שקיימים לך כאלו ואתה לא יודע ותוכל לקבל החזרים מביטוח בריאות רטרו …. או שאתה יכול להוסיף אותם בעלות נמוכה וכך לקבל החזרים מהביטוח על טיפולים של הילדים .

 

במקום להגיד אחר כך – לחברים שלי כן יש בביטוח החזר על אביזרים וכן יש להם החזרים על ילדים – למה לי אין ???  תעשה בדיקת הר הביטוח מורחבת!

 

כפילויות נפוצות בביטוחים שמגלים בבדיקה של הר הביטוח

אם למשל רכשו לי דרך מקום עבודה או דרך חברות בהתאגדות עובדים ביטוחים קולקטיביים – כמו "ביטוח תרופות של הסתדרות העובדים החדשה" . כמו "ביטוח חיים של ארגון המורים"

אם קיימים לי ביטוחים שהורי עשו לי בעבר ולא זכרתי ….. -אולי אגלה ביטוח שימושי שחשוב לי .

בהר הביטוח אני יכול לראות את ביטוחי המשכנתא שלי – אנשים רבים מחזירים את הלוואה או מחזירים חלק מההלוואה אבל שוכחים לעדכן את חברת הביטוח של המשכנתא... וכך יוצא שהם משלמים עבור ביטוח משכנתא שאין להם צורך בו שנים רבות וזה באמת כפל ביטוח מעצבן ..

לא כל כפילות מבטלים!! – חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי . יש מוצרים ישנים שיש להם תנאים טובים או מחירים מאוד נמוכים . אבל חשוב להכיר ביטוחים חופפים וכפולים ולבדוק כדאיות.

בדיקת הר הביטוח מגלה לנו – מה עולה הכי הרבה בביטוחים ?

כאשר אני מסתכל על הורדות של ביטוחים באשראי אני רואה את הכול ביחד ולא יכול להבין כמה עולה לי כל מרכיב בנפרד , בהר הביטוח אני  אראה את המחירים המעודכנים שלי לכל מרכיב בנפרד ואז אני יכול לגלות אם יש מרכיב מסוים בתיק הביטוח שלי שהוא יקר מידי

למשל ביטוח חיים שהתחיל עם הנחות של 50% שהסתיימו גם הגיל עלה ואני משלם היום כפול – ניתן להוזיל שוב ולקבל הנחות גבוהות . אלו יכולות להיות הנחות שימור או מי שמצבו רפואי מאפשר הנחות הצטרפות גבוהות בחברה חדשה .

איך עושים בדיקה מורחבת של הר הביטוח ?

כדי לעשות בדיקת הר הביטוח פשוטה אני יכול להיכנס לאזור הממשלתי שלי ולראות שם את רשימת הביטוחים , אבל זו לא בדיקה מורחבת.

אפשר לקבל דרכנו בדיקה מורחבת של הר הביטוח 🙂 ללא עלות !! השאירו לנו פרטים

 המידע המורחב  כולל: *סכומי כיסוי  *אפשרויות להגדלת הנחות שימור *מידע על עדכונים שניתן לבצע בביטוחי בריאות   *הוזלות בביטוחי משכנתא וחיים.  בדיקה מורחבת נקראת גם בדיקת פוליסות או בדיקת תיק ביטוח .

האם כל הביטוחים שלי יופיעו בהר הביטוח?

החברות מחויבות להעביר למשרד האוצר את כל המידע על הביטוחים מלבד מקרים שבהם חתמתי שאני מבקש שמידע על פוליסה מסוימת לא יופיע, ייתכן מצב שלא ידעתי שאני חתום על סעיף כזה שרכשתי את הביטוח אבל החתימו אותי על כזה -ולכן הביטוח קיים אבל לא יופיע בהר הביטוח.

כמו כן ישנתם ביטוחי חיים ואובדן כושר עבודה שהם חלק מחיסכון פנסיוני ולכן גם הם לא יופיע בה הביטוח !

זו הסיבה שחשוב לבצע בדיקה אצל סוכן מקצועי , כאשר עושים בדיקה רצינית ניתן להזמין גם מידע נוסף, להצליב חיובים וגם להיכנס לאזורים אישיים של החברות וכך לוודא שאכן הרשימה שקיבלנו מהר הביטוח אינה חסרה.

איך הר הביטוח עוזר לי לחסוך הרבה כסף ?

ידע זה כח, כשבעל מקצוע רואה את הביטוחים בצורה מסודרת ניתן לחסוך הרבה מאוד כסף

  • בדיקת כפילויות בביטוח ( לא לבטל מבלי להתייעץ עם בעל מקצוע)
  • הוזלת ביטוחים יקרים שניתן לרכוש מחדש מוצר זהה זול יותר
  • הכנסת הנחות שימור לביטוחים שהתייקרו
  • התאמת ביטוח משכנתא לסכום כיסוי עדכני בהלוואה
  • ביטוח משכנתא משנה 13 חינם
  • התאמת סכום ביטוח חיים לגיל הילדים ולמוצרים פנסיונים – למי שעושה בדיקה מורחבת
  • ללמוד לקבל החזרים מחברות הביטוח על הוצאות שוטפות כמו בדיקות , טיפולים, אבחונים , רפואה משלימה , פסיכולוג לילד , אביזרים .

עולם הביטוח הוא מלחיץ עבור רובנו , מצד אחד אנחנו מרגישים שהעלויות גבוהות ורק עולות ומצד שני אנחנו מפחדים לעשות טעות ולבטל ביטוח שהוא חיוני או שיש בו תנאים שהם דווקא טובים יותר היום ממה שהיה בעבר ובצדק!

בדיקה אובייקטיבית של בעלי מקצוע מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב עדכנית של תיק הביטוחים וכן להיחשף לעדכונים חדשים , הנחות שימור ומחירים זולים יותר.  

 

שתפו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כתבות ומאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ערכי סילוק בביטוח סיעוד פרטי

מהם ערכי סילוק בביטוח סיעוד, האם זה אומר שאקבל כסף חזרה או שיישאר לי חלק מהביטוח? ובכלל איך אני יכול לדעת אם יש לי כאלו וכמה ערכי סילוק צברתי….

איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד

אם הגעתם למצב שאחד הקרובים שלכם זקוק לעזרת הזולת בתפקוד שוטף ויש לו ביטוח סיעודי – הגיע הזמן להבין איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד . בואו נבין יחד מה השלבים לקבלת פיצוי סיעודי.

שירות משיכת פיצויים

פדיון פיצויים מתחיל בהבנת ההשלכות הפדיון על הקצבה והמיסוי שלי, אם כבר החלטתי על משיכת פיצויים, לאחר ייעוץ מתאים, נוכל לסייע לכם במילוי ושליחת הטפסים

תמונה משפחתית

בדיקת פוליסות

כדאי לך לעשות השוואה מידי פעם ובדיקה לתיק הביטוח שלך. יש לנו את הידע הכלים הזמינות והיכולות הטכניות לבדוק עבורך את תיק הביטוח המשפחתי או הפרטי בצורה מעמיקה ומקצועית.

רפורמה בביטוח בריאות 2023

הנה משהו שיכול להיות שפספסתם באוקטובר 2023 האחרון, בשנת 2023, תחום ביטוח הבריאות הפרטי עבר רפורמה חשובה, שיכולה לחסוך לכם הרבה מאוד!
בבדיקה פשוטה, תוכלו לגלות האם יש כפל ביטוחי ולבחור את השילוב הנכון.

מה הלקוחות שלנו אומרים:

ruth gerber
ruth gerber
09:53 28 Mar 23
סוכנות ביטוח שעושה מעל ומעבר כדי להתאים את הביטוח לצרכיך, לתת חווית לקוח יוצאת מן הכלל ולעמוד לצידך בכל הנדרש- ממליצה בחום
Lee Dan
Lee Dan
09:26 27 Feb 23
רוצה להודות לנועה ויובל היקרים על טיפול מסור וצמוד עם אחת מאותגרת בירוקרטיה (אני)- ממליצה בחום עליהם.שירות מהיר ואמין- זמין ובגובה העיניים. תודה רבה
נטלי מסורי
נטלי מסורי
11:28 22 Feb 23
הרבה זמן חיפשתי לעשות ביטוח בריאות פרטי, שוחחתי על כל מיני סוכנים, ולא הצלחתי להחליט על מי אני סומכת.. . עד שהגעתי לסוכנות שלכם, נועה המקסימה, הסבירה באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה. הקיצה לי ביטוח שתואם את צרכיי. כמובן שעשיתי דרכה את הביטוח דרכה. ומאז אני ממשיכה לקבל מענה ועזרה לכל שאלה שעולה בדרך. בהחלט ממליצה בחום רב!!
אורן אוסטרייכר
אורן אוסטרייכר
10:39 06 Feb 23
לאחר שלמדתי והבנתי מה עשו לי, הבנתי שלמעשה לא דאגו לי, בלשון המעטה ולכן בחרתי לשתף מנסיוני מתוך את הידע שצברתי לאורך השנים. הרגשתי שאולי עם היה אתר שמדרג סוכני ביטוח כל הסאגה היתה יכולה להמנע ממני.אז את הקשר הראשוני יצרנו עם נועה לנושא ביטוח בריאות שהיתה ונשארה שירותית שלא פגשנו כמותה. עשתה לנו סדר שאף אחד לא עשה לנו אי פעם והיא גם מאוד שירותית.לאחר תקופת מה שהתרשמנו מנועה, בחרנו להעביר את יתרת המוצרים הפנסיוניים ליובל מור.לאורך השנים למדתי באופן עצמאי את כל השפה הפנסיונית ואז התחלתי להבין שהשיטה בנויה בצורה שלסוכן הביטוח ולחברות הביטוח יש אינטרס שאנחנו לא מודעים אליו ואז המוצרים שמוכרים ללקוחות אינם בהכרח הטובים ביותר לנו.ראיתי שהמוצרים הפיננסיים שלי יכולים להרוויח הרבה יותר ולמעשה לאורך שנים רבות זה סופר חשוב כי זה אומר שכשתרצו את הכסף, גם יהיה לכם סכום משמעותי יותר.ראיתי שחלק מדמי הניהול במוצרים שהציעו לנו היו בתקרה הגבוהה ביותר, ללא שום סיבה או הצדקה. משמעות הדבר למעשה זה שדמי הניהול "אוכלים" את החיסכונות ובמקום שישאר לנו יותר, אנחנו ממנים את חברת הביטוח והסוכן.גיליתי שעדיף ניהול עצמאי, ללא סוכן\משווק, גם אם זה "גוזל" ממני זמן כי בסוף זה כמו לייצר כסף ולאורך שנים רבות זה מייצר יותר כסף שישאר אצלנו.כל מוצר שהעברתי לניהול עצמי(ללא סוכן) הפכו למוצרים עם תשואה גבוהה יותר ממה שהוצע לי ודמי ניהול משמעותיים יותר נמוכים!אם בכל זאת בחרתם להשאר עם סוכן\משווק, תבדקו אם מה שיש לכם הינו בתנאים הכי טובים ואם הם לא, תדרשו לשנות!
noga levi wasserman
noga levi wasserman
08:18 11 Jan 23
שירות מדהים ממליצה
‫קארין עוז, משרד עורכי דין (משרד עורכי דין)‬‎
‫קארין עוז, משרד עורכי דין (משרד עורכי דין)‬‎
22:50 19 Jul 22
שירות מדהים, ייעוץ מקצועי, מהיר, אדיב, הוגן והגון, גם לכאלה שטרם הפכו ללקוחות בפועל.זה בדיוק מה שמעיד על הסוכנות.נדמה שעליכם נכתב המשפט:במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש.תודה רבה.
הביקורות הבאות
js_loader

בדיקת ביטוחים מקצועית ללא עלות

קבלו דוח מסכם של הביטוחים מאתר הר הביטוח

דילוג לתוכן