חיפוש

ביטוח בריאות וסיעוד

ביטוח בריאות

ביטוח לכיסוי הוצאות רפואיות

ביטוח בריאות יכול לכסות הוצאות של תרופות, ניתוחים, בדיקות, ואפילו שיקום. זה יכול גם לעזור לנו לממן טיפולים חדשניים ויקרים, כמו תרופות גנטיות ומחליפי ניתוח, ייעוצים ובדיקות פולשניות ואבחנתיות.

אילו מרכיבים קיימים בביטוח בריאות?

מהו ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי מכסה הוצאות הטיפול הסיעודי

ביטוח סיעודי הוא סוג של ביטוח המספק הגנה כלפי הוצאות סיעודיות ורפואיות שעשויות להתרחש כתוצאה מחולי, תאונות או מצבים בריאותיים שונים.

פוליסות הביטוח הסיעודי כוללות בדרך כלל את הבאים:

גמלה חודשית: גמלה חודשית המשולמת למבוטח אם הוא מאובחן כסיעודי. סכום הגמלה נקבע מראש בעת רכישת הפוליסה, והוא משולם עד תום תקופת הביטוח.

כיסוי הוצאות סיעוד בבית: כיסוי הוצאות הטיפול הסיעודי בבית, כגון שכר מטפל, רכישת אביזרי סיעוד ושירותים רפואיים.

כיסוי הוצאות סיעוד במוסד: כיסוי הוצאות הטיפול הסיעודי במוסד, כגון שכר אשפוז, שירותים רפואיים ושירותי כביסה.

כיסוי הוצאות שונות: כיסוי הוצאות נוספות הקשורות למצב סיעודי, כגון הוצאות נסיעות, הוצאות תרופות והוצאות שירותים משפטיים.

יתרונות המוצר ביטוח סיעודי

הידעת??

ביטוח בריאות הוא לא הכרחי, אבל הוא מומלץ מאוד. זה יכול לעזור לנו לממן את הטיפול הרפואי שאנחנו צריכים, גם אם הוא יקר. אם אתם מחפשים ביטוח בריאות, חשוב לבדוק מספר הצעות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

פנו אלינו עוד היום להשוואת מחירי פוליסות בריאות וסיעוד

* המידע לעיל הינו מידע כללי וחלקי, מדובר במידע שמטרתו לתת מושגים בסיסיים בלבד אודות העניין המתואר.אין במידע כדי להוות או להחליף יעוץ ביטוחי ו/או פנסיוני ו/או אחר מכל מין וסוג שהוא והחברה אינה אחראית על כל נזק שיגרם למשתמש באתר או לצד שלישי כלשהו, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה.

מאמרים בנושא ביטוח בריאות וסיעוד

כל מה שצריך לדעת לגבי ביטוח בריאות וסיעוד

ערכי סילוק בביטוח סיעוד פרטי

מהם ערכי סילוק בביטוח סיעוד, האם זה אומר שאקבל כסף חזרה או שיישאר לי חלק מהביטוח? ובכלל איך אני יכול לדעת אם יש לי כאלו וכמה ערכי סילוק צברתי….

איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד

אם הגעתם למצב שאחד הקרובים שלכם זקוק לעזרת הזולת בתפקוד שוטף ויש לו ביטוח סיעודי – הגיע הזמן להבין איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד . בואו נבין יחד מה השלבים לקבלת פיצוי סיעודי.

תמונה משפחתית

בדיקת פוליסות

כדאי לך לעשות השוואה מידי פעם ובדיקה לתיק הביטוח שלך. יש לנו את הידע הכלים הזמינות והיכולות הטכניות לבדוק עבורך את תיק הביטוח המשפחתי או הפרטי בצורה מעמיקה ומקצועית.

רפורמה בביטוח בריאות 2023

הנה משהו שיכול להיות שפספסתם באוקטובר 2023 האחרון, בשנת 2023, תחום ביטוח הבריאות הפרטי עבר רפורמה חשובה, שיכולה לחסוך לכם הרבה מאוד!
בבדיקה פשוטה, תוכלו לגלות האם יש כפל ביטוחי ולבחור את השילוב הנכון.

בדיקת ביטוחים מקצועית ללא עלות

קבלו דוח מסכם של הביטוחים מאתר הר הביטוח

דילוג לתוכן