חיפוש

ביטוח מנהלים או קרנות פנסיה

***נלקוח מפורום תפוז

ביטוח מנהלים או קרנות פנסיה

rinatadm

02/08/12 12:46

4

היי,

נכון להיום יש לי ביטוח מנהלים, ומציעים לי לעבור לקרנות פנסיה. התנאים יותר טובים בקרנות הפנסיה, אך הבנתי שיש סיכון מסוים. אשמח לקבל המלצה איפה עדיף להיות? קרנות פנסיה או ביטוח מנהלים (חשוב לציין שתי ההצעות באותה חברת ביטוח), ובנוסף מהם הסיכונים בכל אחד מהביטוחים לגבי גיל הפנסיה? מייעוץ שקיבלתי, אמרו לי ששני הדברים הם אותו הדבר, כך שאני צריכה לבחור מה עדיף לי.

 

אם יש לך ביטוח מנהלים, שבי על הגדר!

יובל 1131

02/08/12 17:30

שלום רינת

את רושמת שהבנת שיש סיכון מסוים וזה טוב . מפתיע אותי מאד לשמוע שסוכן ביטוח בעל רישיון בתוקף יגיד דבר שכזה ואם אכן אמר באמת צר לי על כך בשביל כולנו, אני מבטיח לך שהוא לא ירשום את זה במסמך ההנמקה עליו מחויב לחתום בטרם הפקת התוכנית . אם נאמר לך ששני המוצרים אותו הדבר יש לך סיבה אמיתית לחשוש משינוי ועל כן רצוי לברר את המשמעויות האמיתיות שייווצרו . כדי להבין באיזה מוצר מבין ה 2 את צריכה לבחור , עליך לעבור תכנון פנסיוני אשר משקלל פרמטרים שונים ועוזר לסוכן המקצוען להגיע להחלטה נכונה ( בסופו של דבר הסוכן צריך לנמק באופן רציונלי וברור את המלצתו ). הפרמטרים שמשפיעים על תהליך הבחירה – גיל, מצב משפחתי, עיסוק, מספר ילדים, הכנסה חודשית, מקורות הכנסה נוספים, נכסים מניבים, נכסים שאינם מניבים התחייבויות חודשיות ונוספות, בדיקה זהה לגבי בן הזוג, בנוסף תכנון לגיל פרישה אופטימי מול פסימי בהתאם למוצרים הפנסיונים הרלוונטיים . לסיכום- צפויים שינויים משמעותיים בענף ביטוחי הפנסיה והמנהלים – 1. שינוי בגובה דמי הניהול שיגבו. 2. איסור על שיווק ומכירה של תוכניות מנהלים עם מקדם מובטח. 3. איסור על הגדלת חיסכון חודשי במוצרי המנהלים שיימכרו בחציון השני של השנה הנוכחית, כך שגם מוצר המנהלים שנמכר עד יוני נחשב טוב מזה שנמכר ביולי… אל תעשי שום דבר עד שיתבהרו פני הדברים למוצר פנסיה תמיד תוכלי לעבור וכנראה בדמי ניהול נמוכים מהסכם שייחתם מולך כעת .

* המידע לעיל הינו מידע כללי וחלקי, מדובר במידע שמטרתו לתת מושגים בסיסיים בלבד אודות העניין המתואר.אין במידע כדי להוות או להחליף יעוץ ביטוחי ו/או פנסיוני ו/או אחר מכל מין וסוג שהוא והחברה אינה אחראית על כל נזק שיגרם למשתמש באתר או לצד שלישי כלשהו, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה.

שתפו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כתבות ומאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ערכי סילוק בביטוח סיעוד פרטי

מהם ערכי סילוק בביטוח סיעוד, האם זה אומר שאקבל כסף חזרה או שיישאר לי חלק מהביטוח? ובכלל איך אני יכול לדעת אם יש לי כאלו וכמה ערכי סילוק צברתי….

איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד

אם הגעתם למצב שאחד הקרובים שלכם זקוק לעזרת הזולת בתפקוד שוטף ויש לו ביטוח סיעודי – הגיע הזמן להבין איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד . בואו נבין יחד מה השלבים לקבלת פיצוי סיעודי.

שירות משיכת פיצויים

פדיון פיצויים מתחיל בהבנת ההשלכות הפדיון על הקצבה והמיסוי שלי, אם כבר החלטתי על משיכת פיצויים, לאחר ייעוץ מתאים, נוכל לסייע לכם במילוי ושליחת הטפסים

תמונה משפחתית

בדיקת פוליסות

כדאי לך לעשות השוואה מידי פעם ובדיקה לתיק הביטוח שלך. יש לנו את הידע הכלים הזמינות והיכולות הטכניות לבדוק עבורך את תיק הביטוח המשפחתי או הפרטי בצורה מעמיקה ומקצועית.

מה הלקוחות שלנו אומרים:

ruth gerber
ruth gerber
09:53 28 Mar 23
סוכנות ביטוח שעושה מעל ומעבר כדי להתאים את הביטוח לצרכיך, לתת חווית לקוח יוצאת מן הכלל ולעמוד לצידך בכל הנדרש- ממליצה בחום
Lee Dan
Lee Dan
09:26 27 Feb 23
רוצה להודות לנועה ויובל היקרים על טיפול מסור וצמוד עם אחת מאותגרת בירוקרטיה (אני)- ממליצה בחום עליהם.שירות מהיר ואמין- זמין ובגובה העיניים. תודה רבה
נטלי מסורי
נטלי מסורי
11:28 22 Feb 23
הרבה זמן חיפשתי לעשות ביטוח בריאות פרטי, שוחחתי על כל מיני סוכנים, ולא הצלחתי להחליט על מי אני סומכת.. . עד שהגעתי לסוכנות שלכם, נועה המקסימה, הסבירה באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה. הקיצה לי ביטוח שתואם את צרכיי. כמובן שעשיתי דרכה את הביטוח דרכה. ומאז אני ממשיכה לקבל מענה ועזרה לכל שאלה שעולה בדרך. בהחלט ממליצה בחום רב!!
אורן אוסטרייכר
אורן אוסטרייכר
10:39 06 Feb 23
לאחר שלמדתי והבנתי מה עשו לי, הבנתי שלמעשה לא דאגו לי, בלשון המעטה ולכן בחרתי לשתף מנסיוני מתוך את הידע שצברתי לאורך השנים. הרגשתי שאולי עם היה אתר שמדרג סוכני ביטוח כל הסאגה היתה יכולה להמנע ממני.אז את הקשר הראשוני יצרנו עם נועה לנושא ביטוח בריאות שהיתה ונשארה שירותית שלא פגשנו כמותה. עשתה לנו סדר שאף אחד לא עשה לנו אי פעם והיא גם מאוד שירותית.לאחר תקופת מה שהתרשמנו מנועה, בחרנו להעביר את יתרת המוצרים הפנסיוניים ליובל מור.לאורך השנים למדתי באופן עצמאי את כל השפה הפנסיונית ואז התחלתי להבין שהשיטה בנויה בצורה שלסוכן הביטוח ולחברות הביטוח יש אינטרס שאנחנו לא מודעים אליו ואז המוצרים שמוכרים ללקוחות אינם בהכרח הטובים ביותר לנו.ראיתי שהמוצרים הפיננסיים שלי יכולים להרוויח הרבה יותר ולמעשה לאורך שנים רבות זה סופר חשוב כי זה אומר שכשתרצו את הכסף, גם יהיה לכם סכום משמעותי יותר.ראיתי שחלק מדמי הניהול במוצרים שהציעו לנו היו בתקרה הגבוהה ביותר, ללא שום סיבה או הצדקה. משמעות הדבר למעשה זה שדמי הניהול "אוכלים" את החיסכונות ובמקום שישאר לנו יותר, אנחנו ממנים את חברת הביטוח והסוכן.גיליתי שעדיף ניהול עצמאי, ללא סוכן\משווק, גם אם זה "גוזל" ממני זמן כי בסוף זה כמו לייצר כסף ולאורך שנים רבות זה מייצר יותר כסף שישאר אצלנו.כל מוצר שהעברתי לניהול עצמי(ללא סוכן) הפכו למוצרים עם תשואה גבוהה יותר ממה שהוצע לי ודמי ניהול משמעותיים יותר נמוכים!אם בכל זאת בחרתם להשאר עם סוכן\משווק, תבדקו אם מה שיש לכם הינו בתנאים הכי טובים ואם הם לא, תדרשו לשנות!
noga levi wasserman
noga levi wasserman
08:18 11 Jan 23
שירות מדהים ממליצה
‫קארין עוז, משרד עורכי דין (משרד עורכי דין)‬‎
‫קארין עוז, משרד עורכי דין (משרד עורכי דין)‬‎
22:50 19 Jul 22
שירות מדהים, ייעוץ מקצועי, מהיר, אדיב, הוגן והגון, גם לכאלה שטרם הפכו ללקוחות בפועל.זה בדיוק מה שמעיד על הסוכנות.נדמה שעליכם נכתב המשפט:במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש.תודה רבה.
הביקורות הבאות
js_loader

בדיקת ביטוחים מקצועית ללא עלות

קבלו דוח מסכם של הביטוחים מאתר הר הביטוח

דילוג לתוכן