חיפוש

ביטוח בריאות עם החזרים עבור טיפולי התפתחות הילד

ביטוח בריאות עם החזרים עבור טיפולי התפתחות הילד

ילדים הם שמחה גדולה ולפעמים ההוצאות גם כן גדולות. כולנו מכירים את העלויות הגדולות של בדיקות אבחון לילדים, טיפולים רגשיים , טיפולי רפואה משלימה, קלינאי תקשורת , הוראה מתקנת   טיפול פסיכולוגי ועוד ועוד…

מה שלא כולם מכירים היא את האפשרות לקבל מחברות הביטוח החזרים על הטיפולים האלו. שלא תטעו לא מדובר בהחזר מלא של כל ההוצאות אלה בהחזר חלקי . אבל גם ההחזר החלקי הזה יש לו משמעות כספית אדירה והוא מאפשר לנו לחסוך , במידת הצורך, עד אלפי שקלים בשנה.

כיום כמעט כל חברות הביטוח הגדולות בישראל מאפשרות לנו להוסיף כיסוי שנותן החזרים כאלו לילדים . הכיסוי נקרא "כתב שירות לילד" או "סל לילד". הוא נמכר כתוספת לביטוח בריאות  כאשר אצל כל חברה הכיסוי הוא מעט שונה וגם העלויות .

המאמר כאן מתייחס לכיסויים החדשים שיצאו בשנים האחרונות. גם בעבר היו לחברות החזרים כאלו ומי שרכש אותם בעבר – יקבל החזרים לפי הנספח שנמכר בעבר.

רוצים לקבל עוד מידע על החזרים לילדים שנמכרים כעת או נמכרו בעבר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם






שאלות נפוצות:

אלו כיסויים מכוסים במסגרת הביטוח?

  • החזרים לטיפולים ואבחונים בקשב וריכוז
  • החזרם לטיפולים רגשיים / חברתיים
  • החזרים להוראה מתקנת / קלינאי תקשורת
  • החזרים לטיפול פסיכולוגי / פסיכותרפיסט
  • החזרים לפיזיותרפיה / ריפוי בעיסוק

האם ניתן לרכוש את הכיסוי עבור כל ילד, גם ילד שכבר אובחן?

התשובה תלויה בסוג הבעיה שכבר אובחנה לילד.  ישנו חיתום רפואי לרכישת הכיסוי זאת אומרת שכדי להצטרף לכיסוי אנחנו ממלאים שאלון בריאות ונשאלים על בעיות קיימות שיש לילד. בעיה שכבר קיימת ואובחנה החברות לא יתנו עבורה החזרים. אם למשל הילד אובחן כסובל מהפרעת קשב וריכוז החברה לא תכסה כיסויים של קשב וריכוז. אם למשל הילד אובחן בבעיה רגשית או חברתית בעבר אז החברות לא יתנו החזרים עבור טיפולים רגשיים.  אבל אם ילד שאובן בעבר בקשב וריכוז אבל לא הייתה לא אבחנה של בעיה רגשית ניתן בחברות מסוימות לרכוש את הכיסוי. ובמידה ובעתיד תתגלה בעיה רגשית ונוכל להראות לחברה שזוהי אבחנה חדשה נוכל לקבל החזרים עבור תחום זה .

בכל מקרה החברות כולן מבקשות הפניה מרופא לפני תחילת הטיפולים ועל ההפניה צריך להיות רשום  תאריך גילוי הבעיה.  כדי שבעיה תכוסה הבעיה צריכה להתחיל לאחר זמן ההמתנה הרשום לכיסוי זה . זמני ההמתנה לרוב ארוכים מזמני ההמתנה לכיסוי של ביטוח הבריאות עצמו.

האם ניתן לרכוש את הכיסוי הזה בכל גיל?

הכיסוי מתאים לילדים בלבד. כל חברה מגדירה את תם תקופת הכיסוי לילדים בגיל אחר. כאשר הגיל בו ילד הופך למבוגר מבחינת כיסוי זה נע בין גיל 18 לגיל 25 .

האם ניתן לרכוש את הביטוח הזה בנפרד ללא ביטוח בריאות מלא?

התשובה היא לא. הכיסוי הזה הוא תוספת לביטוח בריאות קיים. חשוב לזכור שני דברים –

  • ביטוח בריאות ניתן לרכוש בכל מיני דרכים , יש ביטוח בריאות מורחב ויש ביטוח בריאות מצומצם- אבל בכל מקרה חייבים שיהיה לילד כיסוי של ביטוח בריאות כלשהו באותה החברה
  • ביטוח בריאות הוא ביטוח מאוד חשוב לילדים וגם מאוד זול. עלותו 35-50 ₪  לחודש ולכן בכל מקרה רצוי שיהיה לילדים כיסוי של ביטוח בריאות.

מהי עלות התוספת הזו לביטוח בריאות?

יש חברות שלא גובות כלל עלות נוספת. הכיסוי הוא חלק מנספח ייעוצים ובדיקות רגיל של ביטוח בריאות. החברות שגובות תוספת המחיר נע בין 9-20 ₪  לחודש.

 ננסה לעשות השוואה בין הכיסויים של החברות השונות ..

נתחיל עם החזרים של רפואה משלימה לילדים – החזרים לילדים לטיפולים של רפואה משלימה ניתנים תחת כתב שירות מיוחד שנקרא " רפואה משלימה" תוכלו לקרוא על כתב השירות הזה.

לקבלת מידע מלא על החזרים לילדים בביטוחים , המלצות ובחירת תכנית מתאימה

מידע כללי לגבי  תנאי הכיסוי של כתב השירות -החזרים לילדים מביטוח בריאות *, **

שם החברה / תנאי הכיסוי מנורה הראל כלל מגדל פניקס
עלות הכיסוי לילדים 0 ₪ ללא עלות חלק מביטוח בריאות 20 ₪ (פרק אבחונים ללא עלות כחלק מביטוח בריאות ) 18 ₪ 9 ₪ (פרק אבחונים ללא עלות, כחלק מביטוח בריאות ) 17.7 ₪
שם הנספח חלק מנספח " שירותים  אמבולטוריים" "הרחבה לאמבולטורי – טיפולי התפתחות הילד" "מדיכלל שירותים לילד" " הרחבה לאמבולטורי – טיפולים בהתפתחות הילד והפרעות אכילה" הרחבה לאמבולטורי פרק ב‘: כיסוי לילדים לייעוץ, אבחון וטיפול בנושא התפתחות הילד
גילאים מכוסים 0-18 0-21 0-20 0-25 0-21

*מחירים מעוגלים  , ט.ל.ח

רשימת החזרים לאבחונים דידקטיים ואבחונים פסיכו- דידקטיים לילדים **

שם החברה / שם האבחון מנורה הראל כלל מגדל פניקס
זמן המתנה לאבחונים 6 חוד' 6 חוד' 9 חוד' 6 חוד' 6 חוד'
אבחון וייעוץ דידקטי 75% עד 600 ₪ 80%   עד 600 ₪ 50% עד 800 ₪ 80%    עד 500 ₪ 80%  עד 400 ש"ח
אבחון וייעוץ פסיכו-דידקטי אין 80% עד 1000 ₪ 50% ועד 1200 ₪ 80% עד 1000 ₪ 80%  עד 1000 ₪
אבחון קשב וריכוז מסוג : TOVA , BRC , MOXO 75%   עד 600 ₪ TOVA   בלבד.           80% עד TOVA-400 ₪ MOXO- 300 ₪ אין BRC 80% עד 600 ₪ 80% עד TOVA -300 ₪ MOXO BRC /- 500 ₪   80% עד  TOVA-400 ₪ MOXO- 400 ₪ BRC – 500 ₪

רשימת החזרים לייעוץ פסיכולוגי לילדים, טיפולים רגשיים / חברתיים קלינאי תקשורת וריפוי בעיסוק לילדים   **

שם החברה / שם האבחון מנורה הראל כלל מגדל פניקס
זמן המתנה לטיפולים רגשיים 6 חוד' 6 חוד' 3 חוד' 3 חוד' 6 חוד'
,תקרה כוללת 4000 לכל החיים 3000 לכל החיים לכל תחום תקרה משלו שמתחדשת כל שנה – מאוד רחב!! 16    פגישות לשנה לכל תחום תקרה משלו שמתחדשת כל שנה –
החזר לפגישה 75%     עד 250 ₪ 50%     עד 300 ₪ תלוי כיסוי 80%   עד 120 ₪  
רגשי     15 פגישות לשנה 50% עד 120 ₪   16 פגישות לשנה 75% עד 120 ₪
שחיה טיפולית V V V V V
רכיבה טיפולית V V V V V
טיפול באומנות/מוסיקה/ דרמה/ תנועה V V V V אומנות
טיפול באמצעות בע"ח V V V
פסיכולוגי     18 פגישות לשנה   80% עד 100 ₪   18 לשנה – רק ספק הסדר! 90 שח לפגישה ראשונה ואז 120 שח לפגישה נוספת
פסיכולוג V V V V V
פסיכותרפיסט פסיכותרפיה באומנות V V V V
עובד סוציאלי V V
קלינאי תקשורת והוראה מתקנת     15 פגישות לשנה   80% עד 90 ₪   15   פגישות לשנה 75%  עד 80 ₪
קלינאי תקשורת V V V V V
הוראה מתקנת V V V
פיזיותרפיה  וריפוי בעיסוק     10 פגישות לשנה 80% עד 120 ₪     12    פגישות בשנה 75% עד 120 ₪
פיזיותרפיה V   V V
ריפוי בעיסוק V   V V V

רשימת החזרים נוספים לילדים שניתנים עי חברות הביטוח**

שם החברה / שם האבחון מנורה הראל כלל מגדל פניקס
מרפאת חירום V
בדיקות ראייה / שמיעה V V
מטפל בבעיות שינה   V V
טיפול בהרטבה   V V V
חדר מלח   V V
ייעוץ דיאטטי   V
הדרכת הורים   V
הפרעות אכילה   V V חלק מפסיכולוגי בקבוצות תמיכה

** המידע נלקח מאתר החברות, ט.ל.ח , ניתן לקבל העתקי כיסויים מלאים דרכנו , בכל מקרה של הבדל בין הרשום כאן לרשום בנספחים – חשוב לציין כי תנאי הפוליסה המלאים שקיימים בחברות הם הקובעים וכאן מדובר בסיכום אישי בלבד.

פנו אלינו לקבלת המלצות על כיסוי מתאים לילדים שלכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם






 

שתפו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כתבות ומאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ערכי סילוק בביטוח סיעוד פרטי

מהם ערכי סילוק בביטוח סיעוד, האם זה אומר שאקבל כסף חזרה או שיישאר לי חלק מהביטוח? ובכלל איך אני יכול לדעת אם יש לי כאלו וכמה ערכי סילוק צברתי….

איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד

אם הגעתם למצב שאחד הקרובים שלכם זקוק לעזרת הזולת בתפקוד שוטף ויש לו ביטוח סיעודי – הגיע הזמן להבין איך נכון להגיש תביעה של ביטוח סיעוד . בואו נבין יחד מה השלבים לקבלת פיצוי סיעודי.

שירות משיכת פיצויים

פדיון פיצויים מתחיל בהבנת ההשלכות הפדיון על הקצבה והמיסוי שלי, אם כבר החלטתי על משיכת פיצויים, לאחר ייעוץ מתאים, נוכל לסייע לכם במילוי ושליחת הטפסים

תמונה משפחתית

בדיקת פוליסות

כדאי לך לעשות השוואה מידי פעם ובדיקה לתיק הביטוח שלך. יש לנו את הידע הכלים הזמינות והיכולות הטכניות לבדוק עבורך את תיק הביטוח המשפחתי או הפרטי בצורה מעמיקה ומקצועית.

מה הלקוחות שלנו אומרים:

ruth gerber
ruth gerber
09:53 28 Mar 23
סוכנות ביטוח שעושה מעל ומעבר כדי להתאים את הביטוח לצרכיך, לתת חווית לקוח יוצאת מן הכלל ולעמוד לצידך בכל הנדרש- ממליצה בחום
Lee Dan
Lee Dan
09:26 27 Feb 23
רוצה להודות לנועה ויובל היקרים על טיפול מסור וצמוד עם אחת מאותגרת בירוקרטיה (אני)- ממליצה בחום עליהם.שירות מהיר ואמין- זמין ובגובה העיניים. תודה רבה
נטלי מסורי
נטלי מסורי
11:28 22 Feb 23
הרבה זמן חיפשתי לעשות ביטוח בריאות פרטי, שוחחתי על כל מיני סוכנים, ולא הצלחתי להחליט על מי אני סומכת.. . עד שהגעתי לסוכנות שלכם, נועה המקסימה, הסבירה באדיבות ובמקצועיות על כל שאלה. הקיצה לי ביטוח שתואם את צרכיי. כמובן שעשיתי דרכה את הביטוח דרכה. ומאז אני ממשיכה לקבל מענה ועזרה לכל שאלה שעולה בדרך. בהחלט ממליצה בחום רב!!
אורן אוסטרייכר
אורן אוסטרייכר
10:39 06 Feb 23
לאחר שלמדתי והבנתי מה עשו לי, הבנתי שלמעשה לא דאגו לי, בלשון המעטה ולכן בחרתי לשתף מנסיוני מתוך את הידע שצברתי לאורך השנים. הרגשתי שאולי עם היה אתר שמדרג סוכני ביטוח כל הסאגה היתה יכולה להמנע ממני.אז את הקשר הראשוני יצרנו עם נועה לנושא ביטוח בריאות שהיתה ונשארה שירותית שלא פגשנו כמותה. עשתה לנו סדר שאף אחד לא עשה לנו אי פעם והיא גם מאוד שירותית.לאחר תקופת מה שהתרשמנו מנועה, בחרנו להעביר את יתרת המוצרים הפנסיוניים ליובל מור.לאורך השנים למדתי באופן עצמאי את כל השפה הפנסיונית ואז התחלתי להבין שהשיטה בנויה בצורה שלסוכן הביטוח ולחברות הביטוח יש אינטרס שאנחנו לא מודעים אליו ואז המוצרים שמוכרים ללקוחות אינם בהכרח הטובים ביותר לנו.ראיתי שהמוצרים הפיננסיים שלי יכולים להרוויח הרבה יותר ולמעשה לאורך שנים רבות זה סופר חשוב כי זה אומר שכשתרצו את הכסף, גם יהיה לכם סכום משמעותי יותר.ראיתי שחלק מדמי הניהול במוצרים שהציעו לנו היו בתקרה הגבוהה ביותר, ללא שום סיבה או הצדקה. משמעות הדבר למעשה זה שדמי הניהול "אוכלים" את החיסכונות ובמקום שישאר לנו יותר, אנחנו ממנים את חברת הביטוח והסוכן.גיליתי שעדיף ניהול עצמאי, ללא סוכן\משווק, גם אם זה "גוזל" ממני זמן כי בסוף זה כמו לייצר כסף ולאורך שנים רבות זה מייצר יותר כסף שישאר אצלנו.כל מוצר שהעברתי לניהול עצמי(ללא סוכן) הפכו למוצרים עם תשואה גבוהה יותר ממה שהוצע לי ודמי ניהול משמעותיים יותר נמוכים!אם בכל זאת בחרתם להשאר עם סוכן\משווק, תבדקו אם מה שיש לכם הינו בתנאים הכי טובים ואם הם לא, תדרשו לשנות!
noga levi wasserman
noga levi wasserman
08:18 11 Jan 23
שירות מדהים ממליצה
‫קארין עוז, משרד עורכי דין (משרד עורכי דין)‬‎
‫קארין עוז, משרד עורכי דין (משרד עורכי דין)‬‎
22:50 19 Jul 22
שירות מדהים, ייעוץ מקצועי, מהיר, אדיב, הוגן והגון, גם לכאלה שטרם הפכו ללקוחות בפועל.זה בדיוק מה שמעיד על הסוכנות.נדמה שעליכם נכתב המשפט:במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש.תודה רבה.
הביקורות הבאות
js_loader

בדיקת ביטוחים מקצועית ללא עלות

קבלו דוח מסכם של הביטוחים מאתר הר הביטוח

דילוג לתוכן